Reklamace
Neodpovídá vámi vybrané zboží tomu, co jste si představovali?
Nepoškozené a nepoužité zboží můžete do 14 dnů vrátit a to bez udání důvodu. Přesto oceníme, pokud nám vaše důvody sdělíte. Jen tak můžeme produkty zlepšovat.
Postup reklamace je následující: Dejte nám o svém záměru vědět – emailem nebo telefonicky. Zboží pak pečlivě zabalte a zašlete nám ho na následující adresu (ne na dobírku):
Martina Hamouzová / Poketo
Kollárova 276/8
18600 Praha 8
Do zásilky vložte kopii daňového dokladu (který vám přišel emailem) a napište nám číslo účtu, na který máme vrátit platbu. Ta vám přijde zpět do 14 dnů po tom, co nám balíček v pořádku dorazil. Vrací se pouze cena zboží, nikoliv poštovné nebo cena za dobírku.
Více informací najdete v našich obchodních podmínkách.